- Instància en el mes de Novembre a través de la App de l'Ajuntament d'Alella:
*Fanal al Carrer Vallespir tombat per un camió. A data d'avui solucionat
- Instància mes de desembre a través e-tram Ajuntament Alella
*Animal domèstic en llibertat. A data d'avui solucionat
- Queixa en el mes de Febrer a través de e-tram Ajuntament d'Alella
*Brutícia a La Placeta de Mas Coll. A data d'avui solucionat
- Queixa en el mes de Març a través e-tram Ajuntament Alella
*Brutícia punts verds de Vallespir i La Selva. Resposta de l'Ajuntament: en un plaç de dues setmanes es començarà l'actuació de tancamanet de l'espai amb tancat de fusta. En el punt situat al c/ Vallespir es realitzarà actuació amb la residència per concienciar i orientar de quina manera han de tractar les seves deixalles. També es durà una campanya a nivell municipal per concienciar i ensenyar d'una manera idónea a fer reciclatge.
- Queixa en el mes de Març a Movistar
*S'està treballant perquè a diferents punts del Barri de Mas Coll arribi la fibra òptica. La incidència consta però encara no han donat resposta des de Serveis Tècnics de Movistar.
- Queixa en el mes de Març a través e-tram Ajuntament Alella
*Problemes amb l'enllumenat del c/Vallespir a l'alçada del número 46. Encara sense resposta.
- Queixa en el mes de Març a "La Caixa"
*Comunicat a "La Caixa" en referència amb la problemàtica que ens trobem com a veïns amb la casa ocupada al c/Urgell, 5. Esperem resposta
Ens queda molta feina per fer però poc a poc ho aconseguirem.
Gràcies a tots per confiar en nosaltres.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada